Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем централно заключване и цял куп неща на интервали.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем централно заключване и цял куп неща на интервали.

    Здравейте, колеги! Колата е 156 1.8 144, 2000г.

    Имам странен пробелем. Изведнъж спират да ми работят централно заключване, ел стъкла, халогени, плафоните в купето при отваряне/затваряне на вратите(сигурно и други неща, които още не съм установил) заедно на куп! Като заключвам колата с дистанционното(не е фабрично, допълнително поставяно е) мигачите си мигат, сякаш заключва, но централното го няма. Примерно оставям колата през нощта - на сутринта всичко работи, все едно никога не е имало проблем. Не мога да си обясня как се оправя от самосебе си, докато колата просто си стои на паркинга и сутринта всичко е наред. Ако по време на каране се оправяше, като минавам през дупки, нещо да се намества, по-щях да си го обяснявам...
    Какво съм направил до момента:
    1. Пробвах да откл/закл колата с ключа от шофьорската и пасажерската врата - заключва се само вратата, на която въртя ключа.
    2. Проверих първо бушоните, включително и малките(скритите зад буксата). Там проблем няма - всичките са здрави.
    3. Откачвах акумулатора, отново го закачвам след десетина минути - файда нулева.
    4. Погледнах релетата в жабката - там всичко е наред. 1

    Някой сблъсквал ли се е с този проблем?
    Last edited by Pantheon; d.m.y г., 11:10.

  • #2
    Той сегашния е на 2 години. С него купих колата от предния собственик. Да, малко бавно върти на моменти.. Възможно ли е от там да идва целия проблем?

    Първоначално публикувано от alfa racer GTA
    Бе то с "откачване" няма да ти се решат проблемите.

    Сложи о обвай с чисто нов акумулатор или поне зареди стария - на края на зимата е...

    След това "прогонване" на основните захранващи кабели.

    Най- накрая проверка на електроника.

    Comment


    • #3
      Демонтирай модула за централното (намира се зад жабката), отвори го, прегледай за студени спойки и му почисти конекторите.

      Рацер - твоето "универсално обяснение" за всички ел. проблеми е акумулаторът....
      Не че е невъзможно, но ако беше вярно, трябваше огромна част от колегите да имат същите проблеми.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Благодаря, колега! Модула да не е бялата кутийка с 2 широчки букси в нея? Видях я малко по-навътре от двете релета.

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Демонтирай модула за централното (намира се зад жабката), отвори го, прегледай за студени спойки и му почисти конекторите.

        Рацер - твоето "универсално обяснение" за всички ел. проблеми е акумулаторът....
        Не че е невъзможно, но ако беше вярно, трябваше огромна част от колегите да имат същите проблеми.

        Comment


        • #5
          Да, това е.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Свалих модула, никъде не намерих студени спойки. Почистих му конекторите, обаче като правих тая манипулация вече всичко си работеше и не знам дали е дало резултат реално погледнато.

            Comment


            • #7
              Ъп...
              Пак се скапа всичко и в момента нищо не работи. Явно не е и в модула проблема.

              Comment


              • #8
                Трябва да премериш на 8 - ми пин от 18 пиновия конектор на въпросния модул, дали има +12V постоянно, в момента в който не работи централното.



                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  В момента няма как, но утре ще премеря. И ако не минават 12-те волта през него трябва да търся отечката от преди модула ли?

                  Comment


                  • #10
                    Ако няма +12V на въпросния пин, трябва да се търси причината за прекъсването в посока към бушонното табло и бушона. Мерил ли си дали има +12V и на двата края на бушона в таблото в момент в който не работи централното? Можеш да започнеш и с това. Изобщо при ел. проблеми, си трябва мерене. Визуалният оглед не винаги дава положителен резултат.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      До момента абсолютно нищо не съм мерил. Нямам мултицет. Чакам едим приятел да ми даде неговия. Предполагам, че утре сутринта всичко ще работи, та ще чакам да изключи пак после.

                      Comment


                      • #12
                        Ъпвам темата - Към момента още не е намерен проблема, тъй като всичко отказва и заработва на случаен принцип. Последните 2 пъти като тръгна към сервиза всичко проработва и там ми казват "Ми докато работи не можем да намерим проблема от къде идва". Не мога и да оставя колата да седи там, защото ми трябва почти постоянно. Не могат и да ме почнат веднага като се появи проблема, защото там винаги е фул с народ и не мога се вредя с дни.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ако няма +12V на въпросния пин, трябва да се търси причината за прекъсването в посока към бушонното табло и бушона. Мерил ли си дали има +12V и на двата края на бушона в таблото в момент в който не работи централното? Можеш да започнеш и с това. Изобщо при ел. проблеми, си трябва мерене. Визуалният оглед не винаги дава положителен резултат.
                          Колата е в сервиз. Майстора мига на парцали... Всичко по колата е наред, пък тя не работи. Към комфорт модула върви постоянен ток 12в, та майстора смята, че трябва да се пробва с друг модул, ама същия номер, като текущия.

                          Comment


                          • #14
                            Първо откачете тая допълнителната аларма и върнете инсталацията на колата в "заводско" състояние.
                            Много често китайските аларми карат по 4-5 години и се скапват и побъркват цялата кола.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              Click image for larger version

Name:	56556970_373573609906767_2372279560508014592_n.jpg
Views:	1
Size:	82.9 Килобайта
ID:	2351030
                              Ъпвам темата за последен път. Смених комфорт модула току-що(номерата не отговаряха на моя) и всичко проработи. Благодарности на включилите се в решението на проблема ми.
                              Last edited by Pantheon; d.m.y г., 19:31.

                              Comment

                              Working...
                              X